دلنوشته

به تو از تو مینویسم ای عزیز رفته از دست...

دیداری کوتاه و غمناک

+ نوشته شده در جمعه هجدهم اسفند ۱۳۹۶ ساعت 17:14 توسط محمد حسین  | 
مثل موجها تو از کنار من

دور مي شوي...

باز دور مي شوي...

روي خط سربي افق

يک شيار نور مي شوي

با چه توان

عشق را به بند جاودان کشي؟

با کدام بوسه با کدام لب؟

در کدام لحظه در کدام شب؟
  • خانه
  • پروفایل مدیر وبلاگ
  • آرشیو وبلاگ
  • عناوین نوشته ها
نوشته‌های پیشین
  • فروردین ۱۳۹۷
  • اسفند ۱۳۹۶
  • مرداد ۱۳۹۶
  • خرداد ۱۳۹۶
BLOGFA.COM